niedziela, 3 lipca 2011

Już wróciłam- czyli powrót po tygodniowej

Hej ! Witam was po tygodniowej nieobecności z powodu wyjazdu służbowego-szkolnego ;) Chciałabym opowiedzieć wam a raczej opisać gdzie byłam i co tam robiłam ;)
Więc tak byłam w Ustce nad morzem ;) Było świetnie pogoda nam dopisała ;*** Mieszkałam w tym apartamencie: 

\Apartament cudowny zapłaciłam tylko 150 zł ponieważ trzeba tylko tyle było dopłacić a reszte zapłacił  nasz dyrektor LO ze szkoły w Grudziądzu ;)) Jeszcze raz dziękujemy mu serdecznie za ten wyjazd ! Plaża była cudowna, słońce grzało przez cały czas a jedzenie było wyśmienite, jednym słowem - Cudowny Początek Wakacji <.3
Myślę że jeszcze dziś dodam kolejnego posta ale już nie o moich wczasach lecz o tematyce mojego bloga czyli coś o modzie, urodzie, lub coś związanego z problemami dziewcząt ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz